Ghidul Cadourilor de Crăciun


Mereu m-am considerat o persoană nepricepută la cadouri și sincer, chiar mă împăcasem cu asta. Până când iubirea pentru cea mai draga persoană din viața mea, bunica mea, m-a împins spre a vrea mai mult, spre a căuta mai mult, spre a fi o persoană mai pricepută la cadouri. Asta pe lângă toate celelalte lucruri bune din viața mea care s-au întâmplat pentru că ea a crezut în mine. Revenind, încet, încet am devenit aceasta persoană care se pricepe la cadouri. Și sincer să spun, e greu. E greu să stai zile sau poate chiar luni întregi să cauți acel ceva care îi va aduce ei sau lui toată bucuria din lume. Chiar și pentru 5secunde. Nu sunt tocmai acea persoană a Crăciunului ... poate și pentru că într-unul din ani mi-am găsit cadourile de Crăciun în șifonierul mamei mele și am plâns, pentru că eram sigură că Moș Crăciun nu avea cum să vină mai devreme și să le ascundă acolo … Și asta nici măcar nu este cea mai rea parte. După câteva ore, când m-am dus pe hol, cadourile erau puse în ghete și trusa mea de machiaj cu Barbie pe care mi-o doream din toată inima era pusă în ghetele surorii mele! Deci... ce e mai rău? Sa afli că de fapt mama ta este Moș Crăciun sau să ți se încurce mult doritul cadou? Votez pentru amândouă. Bun, acum ca ne-am traumatizat cu toții, să ne focusăm pe cadouri. Întrebare de baraj: care este cel mai folosit buget pentru cadouri în România, indiferent de ocazie? Dacă ai răspuns 50lei, meriți o bere! Și chiar poți face multe lucruri cu 50lei. Să reținem, FACE, nu cumpara de-a gata cu funda cu tot.

O să încep cu cel mai simplu cadou și anume cadoul pentru TATA. Evident, am ales băutură, pentru că niciodată în viața asta nu o să dai greș cu băutura lui preferată. Dar totuși e Crăciunul, trebuie să simtă că e Crăciunul și pentru asta am găsit în hypermarket-uri îmbrăcăminte festivă pentru sticle. Și îmi place la nebunie efectul(și fie vorba între noi, costă doar 4lei). Încă ceva … dacă ai de ales între băutura lui preferată și băutura lui preferată premium … cumpără premium, o dată este Crăciunul.
Tot ce a trebuit să fac a fost să îmbrac sticla și ta-daaaam.
Cost total: 39lei


Al doilea cadou se adresează MAMEI. Aici e puțin mai complicat, pentru că trebuie să fie frumos și în același timp practic. Pentru ea am ales o mănușă de bucătărie(pentru că m-am săturat să o văd cum se chinuie cu prosopele peste prosopele atunci când trebuie să scoată tava încinsă din cuptor) care a venit la set cu un suport pentru vasele fierbinți(6lei setul), o față de masă cu model festiv(20lei) și o super combinație de ciocolățele în formă de Moș Crăciun și Om de Zăpadă(3lei).
Tot ce a trebuit să fac a fost sa rolez fața de masă și suportul pentru vasele fierbinți, să le pun în mănușă și sa adaug ciocolățelele superb ambalate. Mă declar total mulțumită de abilitătile mele de ambalare.
Cost total: 29lei






Pentru frați/surori am mers la sigur, fără să fie nevoie să mă complic prea mult și am ales dulciuri XXL, ciorapi pufoși cu model crăciunicios(5lei/perechea) și gel de duș bombonicios(6lei) în ton cu Crăciunul. Nu este genul meu să cumpăr ciorapi, pentru că marea majoritate sunt simpli, bănăluți ... meh, dar de Crăciun mereu apare un model, două, zece care te fac să intri în atmosfera Crăciunului. Să nu mai zic de gel de duș ... la naiba, oricine poate să-și cumpere un gel de duș, dar Avon mereu mă corupe cu cele mai drăguțe ambalaje în perioada Crăciunului și nu mă pot abține să nu cumpăr, chiar și așa pentru decor(și sunt groaznic de ieftine).
Tot ce a trebuit să fac a fost să împachetez dulciurile și să formez “sania de cadouri a lui Moș Crăciun”  în formă de piramidă cu ajutorul unui scoci dublu adeziv și a unei panglici care sa le țină strâns. Ciorapii am ales să-i leg și pe ei cu o panglică și cam asta-i tot.
Cost total: 29lei












Ultima categorie se adresează persoanelor speciale din viața fiecăruia, persoanele pentru care am face un efort mai mare, chiar și așa cu două mâini stângi. Am ales să fac un glob personalizat, să fac, nu să cumpăr, pentru că de fapt asta îl face special. Eu personal nu am găsit globul acela special(8cm) pentru proiecte ca acesta, dar întâmplarea face că l-am găsit direct ornamentat(Hypermarket/5lei). Evident, l-am dezgolit, am tăiat după forma globului pozele și cartonul care va susține pozele. Am pus prima dată într-o parte a globului zăpadă decorativă(Jumbo/5lei), după care am pus cartonul cu pozele lipite pe ambele părți(recomand lipici simplu de copii, pentru că Super Glue lasă urme ...), am pus iarăși zăpadă decorativă și cealaltă parte a globului. Nu vă faceți griji dacă pozele nu s-au lipit super perfect, nu o să se mai vadă nimic după ce lipim panglica fix pe închizătura globului(Jumbo/5lei), de data asta obligatoriu cu Super Glue. După ce am pus panglica, tot ce rămane este să punem și o agățătoare(eu am folosit panglica existenta anterior pe glob).
Cost total: 18lei
Dar n-am vrut să mă opresc aici și am luat și un mini mini mini brăduț(15lei) pe care l-am decorat cu globuri normale(Pepco/3lei) și globul meu special, pentru că am vrut să-i ofer bunicii mele ceva doar al ei.
Cost total: 36lei

+ toată dragostea din lume.

















Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza