Condiții de 7 stele, la prețul de 2 stele| Maria Terezia Residence





Am stat la hoteluri de 3 stele, am stat la apartament, am stat la cort, dar nici unul nu se poate compară cu acest apartament sibian.
În primul rând, este situat într-un bloc nou, cu lift ca să nu-ți rupi mâinile cu bagaje 10 etaje(este la etajul 3) și se află la 10 minute de centru( iar în drum spre centru treci un pod foarte mișto cu o priveliște la fel de mișto, case normale și după încep ,,ruinele”)
În al doilea rând, e dotat cu orice...

                                


Ai în baie : săpun solid, săpun lichid, gel de duș, hârtie, prosoape medii și un prosop mic pentru mâini, uscător de păr. În bucătărie ... e nebunie ... ai din partea casei ulei, oțet, sare, delikat etc , ai farfuri mari, farfuri medii, farfurii mici, linguri mari, linguri mici, furculițe mari, furculițe mici, cuțite mari, cuțite mici, diferite ustensile , pahare, cești, cuptor cu microunde, prăjitor de pâine, cuptor la aragaz, frigider mare, mașină de spălat vase ... N-ai cum și ce să ceri mai mult, n-ai cum ...
În dormitor ai un televizor mai "old school", față de living unde este plasmă, dar ... dacă dai seara la volumul 1 se aude ca la 10 și dacă dai la volumul 15 auzi în tot apartamentul, ai mașină de călcat(n-am văzut așa mașină de călcat ... dai o dată și nu rămâne nici o urmă de mototolit ... ) și masă de călcat.
În living se află canapeaua extensibilă alături de două fotolii ,  televizor, un pat suplimentar pentru copii, iar pe terasă este amenajat un spațiu pentru fumători.
Pe hol ai masă cu oglindă și un șifonier imens cu mașină de spălat, dero, prosoape extra, pături și lenjerii extra ... Are și centrală proprie !
În legătură cu proprietarul ... aveam ceva dubii înainte să ajung pentru că nu știam de cine urma să dau . Însă, a fost cu mult peste așteptările mele ... A fost super amabil, mi-a arătat cum să ajung în Piața Mică/ Mare, mi-a prezentat atracțile principale atât în centru, cât și cele de la marginea orașului și cu ce mijloc de transport aș putea ajunge acolo + am uitat câte ceva pe acolo și mi-a fost trimis totul următoarele zile prin poștă !
P.S. Dacă vreți să economisiți bani, puteți închiria sunând direct la ei, pentru ca intermediarii percep un comision de 15% și sunt niște bani in plus care nu își au rostul (părerea mea) .

Maria Terezia Residence 0735 216 847
https://www.facebook.com/MariaTereziaResidence/





Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza