Fericire pe bază de haine | Resale Shop




După ce am plecat de la V for Vintage și mi-am frânt inima la târgul de la Universitate, am plecat spre Closet Swap. Sinceră să fiu ... m-am uitat puțin cruciș când am văzut evenimentul. Cum adică ... vi cu hainele pe care nu le mai porți(dar sunt într-o condiție foarte bună) și pleci cu altele? Gratis? Așa se pare.
Toată treaba a fost organizată de Elena, tipa care se ocupă de Resale Shop, second-handul în care găsești lucruri mișto, este aranjat super bine, nu se calcă lumea(la propriu) în picioare ca să intre la prima oră a dimineții(am pățit, nu e de râs) și miroase foarte fresh(în cazul în care ați mai trecut prin astfel de experiențe).
Când am ajuns acolo, deja fetele „se băteau” pe haine și așteptau marfă proaspătă de la participantele care nu ajunseseră încă. Mi-am aranjat hainele pe umerașe și așteptam cumințică să negociez schimbul cu celelalte fete, pentru că deja mă simțeam în Așii Amenetului și trebuia să negociez "la sânge" când dintr-o dată cineva înhață geaca de blugi pe care o adusesem eu și mă uitam lung. M-am dus la Elena să o întreb cum stă treaba de fapt și mi-a zis că pur și simplu fiecare își ia ce vrea fără să mai întrebe pentru că oricum sunt haine pe care nu le mai vrem. Bun, așa facem. Mă uitam pe ici pe colo și luam câte ceva ce mi se potrivea ca stil și ca mărime. Am plecat de acolo fericită cu noile achiziții pe care am dat 0 lei. Ce poate fi mai frumos de atât? 

P.S. Haine mișto se găsesc și pur și simplu în cursul săptămânii, trebuie doar să ai imaginație!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza