Notre-Dame and Eiffel Tower | Romantic and Nostalgic




[EN]: Thursday, 3 August, I woke up hard at 7:30 in the morning. I tried to do my makeup, I tried to put my clothes on and I tried to not forget many things, maybe with a little luck I will not forget anything. At 9 in the morning, I just came out on the door and go straight to the bus station as a captain(well… I was the only one who can speak English, so … I really deserve that captain thing). After the bus, we got into the train that was supposed to leave us at the Notre Dame. With a little bit of luck in our pockets, we managed to get where we were supposed to. There were 300 people already in the line, waiting to go inside and after we get into the line, in a second, other 300 people appeared. After a while, we managed to go inside (the entrance was free, photography was free) and I really felt like I was in the Harry Potter movie. No link between this two buildings, but this is was I felt. We left with our charged batteries to the BatoBus. We took the tickets and got straight to the ship with mister Laurentiu, a Romanian guy who worked in France in this amazing BatoBus. Now I am on the ship and I just find my inspiration to write all these things while I am watching Eiffel Tower.
[…]
I got to the Eiffel Tower ... my emotions overwhelm me. We went through security controls and sat down to the queue of hundreds of people who is moving pretty ok. When I raise my eyes to see what is written on the panel above the ticket offices, I read "Top: Closed / 2nd floor 11 €". Wait wait wait … does that mean we can not go at the top of the tower ?! Why did we come in then? I've been "crying" for about 5 minutes to come back while I was in the middle of the queue, but my family said, "No, no, no, let's stay here and see what's happening". When there was only one person in front of us, appeared on the panel "Top: € 17 / 2nd-floor € 11". OMG!!! I felt like the luckiest person on the planet. I climbed up with shy steps and I admired and enjoyed every corner I saw. When we descended, we chose to do it on the stairs. And it was worth it. I saw the "imaginary" conductor of the elevator, I stepped on the glass floor while watching what people were doing at the bottom of the Eiffel Tower, and I saw every important point in Paris, or at least I think so. I left the Eiffel Tower feeling happy. Now I'm back in the same boat, it seems that I have a lot of inspiration when I'm on the water. I feel romantic and nostalgic, as is Paris.





 [RO]: Joi, 3 August, mă trezesc cu greu la ora 7:30. Mă aranjez atent și încerc să uit cât mai puține lucruri spre deloc, noroc că m-am gândit să le pregătesc pe toate înainte să adorm. La ora 9 ies pe ușă și mă îndrept spre stația de autobuz în calitate de căpitan(drept câștigat prin faptul că sunt singura care știe engleză). După ce am coborât din autobuz, am luat trenul care avea să ne ducă direct la Notre Dame. Cu puțin noroc în buzunare, am reușit sa ieșim fix unde trebuia, în fața Notre Damului. Deși era încă destul de dimineață, se formase o coadă de sute de persoane. Să nu mai zic că după ce ne-am așezat noi, s-a dublat instant numărul persoanelor. După un timp(nu știu exact cât a durat pentru că am stat NON STOP să fac poze), am reușit să intrăm(intrarea este gratuită, fotografiatul este gratuit) și după ce am căscat gura în lung și în lat, m-a cuprins un sentiment plăcut de lumea lui Harry Potter. N-are nici cea mai mică legătura, dar mă simteam în filmul ăla. Am plecat cu bateriile încărcate spre BatoBus. Am luat biletele și ne-am urcat alături de domnul Laurențiu, român de al nostru angajat în Franța. Acum sunt în vapor, mi-am găsit inspirația să scriu în timp ce mă uit la Turnul Eiffel. 
[…]
Am ajuns la turn ... m-au copleșit emoțiile și mi s-au înmuiat picioarele. Am trecut cu brio de controlul de securitate si ne-am așezat la coada de sute de persoane care merge destul de ok. Când ridic ochii să văd ce scrie pe panoul de deasupra caselor de bilete citesc "Top: Closed / 2rd floor 11€" . Stai stai stai ... asta înseamnă ca nu putem urca in vârf?! De ce am mai venit atunci? Am vociferat vreo 5minute să ne întoarcem, chiar dacă eram la mijlocul cozii, dar n-am avut cu cine să mă înțeleg. Când mai era o singură persoană în fața noastră la bilete, se schimbă panoul "Top: 17€ / 2rd floor 11€". Se deschisese!!!! Fix când mai aveam puțin și luam cu cea mai mare dezamăgire de până acum biletul până la mijlocul turnului. M-am simțit cea mai norocoasă persoană de pe planetă. Am urcat cu pași sfioși, de parcă acum intram în clasa 1. Am admirat și m-am bucurat de fiecare colțișor pe care îl vedeam. Când am coborât, am ales să o facem pe scări. Și nu putea fi mai bine de atât. Am vazut conductorul "imaginar" al liftului, am pășit pe podeaua de sticlă în timp ce mă uitam să văd ce fac cei de jos și am văzut fiecare punct important din Paris, sau cel puțin așa cred. Am plecat de la turnul Eiffel fericită. Acum sunt iar în vapor, se pare că mă apucă inspirația când sunt pe apă. Mă simt romantică și nostalgică, așa cum este și Parisul.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza