Turist în București | Palatul Parlamentului





RO: Totul a început când un polonez mi-a scris pe Instagram că a văzut că sunt pasionată de fotografie și el se află în București o perioada scurtă de timp și ar vrea să facem poze împreună la obiectivele turistice. Eram foarte încântată că aveam ocazia să ies cu cineva nou cu care împărtășesc aceeași pasiune. Ajungând la bunica într-una din zile îi spun și ei cât de încântată sunt și mi-a tăiat-o de nu m-am vazut. Mi-a spus că NU E OK să ies cu cineva pe care nu îl cunosc, dacă mi se întâmplă ceva? Dacă mă bagă într-o dubă și mă duce în Polonia? Mi-a scăzut drastic interesul și m-am scuzat că nu mai pot merge, spunându-i lui unde anume ar putea merge. Și uite așa m-am gândit să descopăr locurile minunate din București, care merită văzute și admirate. Am început cu Palatul Parlamentului, deooarece dintotdeauna mi s-a părut extraordinar de fascinantă clădirea. Chiar dacă multora li se pare ceva inutil, mie îmi bucură privirea ori de câte ori am ocazia să o văd. Am vizitat-o și în interior cu ocazia venirii celor din Turcia, în cadrul proiectului Sinop-Ploiești și am stat ceva timp în interior. Mă așteptam să fi văzut majoritatea încăperilor, însă ghidul nostru mi-a dat visele peste cap spunându-mi că nu am vizitat nici sfertul sfertului și că nici după câtiva ani de muncă, nu a apucat să vadă toate încăperile ... 
Ceea ce mi se pare iarăși foarte fascinant, este dimensiunea clădirii și anume 270 m pe 240 m, 86 m înălțime, și 92 m sub pământ, având 9 nivele la suprafață și alte 9 subterane. Este a doua cea mai mare clădire administrativă pentru uz civil ca suprafață din lume, si cea mai scumpă clădire administrativă din lume și cea mai grea clădire din lume.
M-am trezit dis-de-dimineață ca să fiu sigură că nu o să colcăie de lume pe acolo ca să pot să mă desfășor din plin. Am ajuns cu greu pentru că traficul este infernal cam în orice moment al zilei. Am tot făcut poze, nu îmi plăcea niciuna ... tot veneau turiști ... eram o cauză pierdută, până când am avut o viziune. Mi se părea că bate într-un fel anume favorabil soarele și am început să radiez de bucurie și să mă învârt pe acolo și bam, uite ce poze șmechere au ieșit. Cred că până la urmă totul vine din interior.
Revenind la Palatul Parlamentului, se poate vizita online și offline și toate informațiile necesare le găsiți aici -> http://cic.cdep.ro/
Istoria este foarte impresionantă și dureroasă pentru cei care au muncit 24/24 pentru finalizarea acestei construcții, însă rezultatul este inimaginabil.




EN: I always found it extremely fascinating the building called the Palace of Parliament. Even though many believe that it is a little bit pointless, I really like it. I visited and inside when students from Turkey were here, in the project Sinop-Ploiesti and I spent some time inside. I expected to have seen most of the rooms of the building, but our guide gave me dreams over your head telling me that I have not visited any quarter and that even after several years of work, did not get to see all the rooms ...
What I find very fascinating again, is the size of the building, 270 m by 240 m, 86 m high and 92 m below ground, with 9 levels to surface and other 9 underground. It is the second largest administrative building in the area for civilian use worldwide and the heaviest building in the world.
I woke up early in the morning to be sure that the world will not swarm there and I can fully unfold myself. I did pictures, again and again, I did not like  ....tourists kept coming ...I was a lost cause until I had a vision. I seemed that sun beat in a certain way and I began to be joyful and look what nice pictures I did. I think eventually everything comes from within.
Returning to the Parliament Palace, you can visit online and offline and all necessary information can be found here -> http://cic.cdep.ro/




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza