2 ore în Brașov






E păcat să aștepți două ore în Brașov fără să mergi în Piața Sfatului. Mai o plimbărică, un KFC, o miniședință foto, depinde de gusturi.
Ca sfat … dacă ești fată/femeie și na ... ai și tu nevoile tale( machiaj, păr aranjat, outfit bine pus la punct), este indicat să-ți îndrepți/ încrețești părul înainte să mergi la tren, pentru că ... salutare, suntem în România și o să ai neplăcuta surpriză să n-ai priză sau să ai și să nu meargă(am pățit).

Cu machiajul ... încearcă să-l pui într-un portfard, exact cât îți trebuie, pentru că nu o sa fie foarte drăguț pentru persoana care stă lângă tine să fie pe post de cuier. Dacă ai noroc să fie o toaletă curată în tren ... super tare, ai unde să te schimbi. De obicei... nu este așa și trebuie să te gândești bine la asta. Eu am făcut în felul următor : bluza mi-am luat-o de când am plecat spre tren, fusta urma să o trag peste pantaloni iar mai apoi să dau pantalonii jos(vechea schemă) în tren, dar am ajuns să fac asta în taxi . Încălțămintea poti s-o pui foarte bine în geantă și la momentul potrivit să o scoți și să faci schimbul.
Dacă ești băiat/bărbat ... țin să inserez un fragment care descrie perfect situația ta față de cea a unei fete “ Băi, eu sunt invidioasă pe bărbați. Mi-e ciudă când îi văd că se trezesc dimineața și în 5 minute sunt gata de plecare pentru că ei nu trebuie să se spoiască cu fond de ten Lumiere Active Rejuvenesse Hybrid SPF 16 Matifiant Hidratant Colorant Exasperant Iritant Deloc-important, să-și facă genele(apropo, voi ați observat ce gene lungi și întoarse au ăștia??? Mizeriile !!!), să își pudreze nasul, să își pună protej-slip cu aromă de ocean în spume și levănțică proaspăt culeasă din Etiopia  și nici să-și repare cearcănele cât găleata cu un șpaclu de concealer. Îi invidiez că umblă cu păr pe piept și pe spinare și lumea zice că-s macho, iar noi dacă uităm să ne epilăm pe mâini strigă toți în cor : „ Uite-o pe sor-sa lu’ King Kong!” (...) Mă enervează la culme că ei arată bine într-un tricou lăbărțat și o pereche de jeanși, iar noi trebuie să ne coțopenim pe tocuri cât macaraua, care ne rup de incomode ce sunt ! “ Diana cu vanilie – Diana Sorescu
Iei un taxi că e fix în ochii tăi când ieși din gară (dai 8-10lei. mult mai convenabil decât să pierzi timp și să te cari cu bagajele pe autobuz) și în 10minute ești fix în Piața Sfatului.
Dacă te duci pentru poze, poți să mergi la Biserica Neagră pentru că ies cadre faine sau pur și simplu în mijlocul pieței. E bine oriunde. Kfc se vede de oriunde ai sta și plimbarica ... fiecare pe unde poate.
Pentru întoarcere ... e nasol . Suni la taxi și spui `Bună ziua! Doresc un taxi în Piața Sfatului unde este Kfc(sau mă rog, un punct de reper)` și-ți spune `Strada și numărul` ... Doamnă ... De unde vrei să știu eu strada și numărul?!?! Și uite așa singura soluție este să aștepți la trecerea de pietoni unde te-a lăsat, pentru că oricum vin din 5 în 5 minute acolo taxiuri.









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza