Bucarest Stail | Macanache Dubla Lansare




Am auzit prima dată de ,,Macanache” în campania J&B Blending Spirits . Am ascultat coverul Addei pentru că-mi plăcea ca artist(încă îmi place) și am zis să văd totuși cine e și omul din spatele piesei originale. N-a fost ok pentru mine să trec de la melodia ritmată a piesei și vocea suavă a Addei la ,, poetul derbedeu’’ . Am zis nu-mi place și nu o să mai ascult vreodata o altă piesă din repertoriul lui Macanache, deși de foarte multe ori mi se spunea să-l ascult că e mișto, e altceva . Am refuzat categoric până când l-am văzut și auzit live la SunsetFestival Vama Veche 2016 . După ce și-a terminat programul mă intrebam de ce am refuzat să-l ascult ... și după a urmat o lungă perioadă în care doar piesele lui le ascultam și înca mai fac asta. Îmi place atât de mult, încât o să-i cumpăr ambele albume și o să le pun lângă posterul semnat de el !

Când ajungi pe aici să știi că,
Ori improvizezi de frică, ori aduni ce pică
Dacă nu, te duci acasă frumușel ca Gil Dobrică,
FĂRĂ BANI, FĂRĂ BAGAJE ȘI FĂRĂ GAGICĂ


Pentru cine a fost la Dubla Lansare ... ați văzut ce au făcut băieții de la Sweet Damage Crew ? Am rămas fară cuvinte de uimire, pentru că era atât de PERFECT ! 


Psihotrop e ON TOP .Nu am cuvinte să descriu cât de mult îmi place ceea ce face ! L-am văzut și ascultat de doua ori live, prima dată la Sunset Festival Vama Veche și eram `Bă ești nebun?`. A doua oară deja eram obișnuită cu ideea că o să facă show și o să impresioneze pe toată lumea. Și așa a și fost. De fapt nu. A fost cu mult peste așteptări!



Phunk B .. umm, n-am ascultat înainte, însa mă bucur că i-am descoperit în cadrul acestui eveniment . Mi-a placut la nebunie ultima piesă, pe care am călătorit muzical din trecut până în prezent .
Prezentatorul , tipul ăla din trupa The Bridge Committee aka băiatul ăla din trupa cu un român alb și un american negru aka Fiare Vechi,  m-a dezamăgit puțin, puțin, puțin pentru că mă așteptam să cânte `Fiare vechi` și n-a făcut-o ... dar m-am consolat singură după ce s-a terminat toată treaba lăsând-o pe repeat suficient timp.




Macanache ... CEGHERAUUUUUT și-a trăit visul (după cum spunea și el) la maxim și a fost la înălțimea așteptărilor ca de fiecare dată, a dat totul până la ultimul sunet și i-a ieșit perfect (cel puțin din punctul meu de vedere) . Foooarte mișto albumele ca prezentare (și conținut, evident).
Pentru cei care n-au fost... nașpa. Dar măcar vă puteți consola cu video și cu albumele pe care le găsiți aici .

Poate și-un tricou pe lângă albume ajută mai mult în procesul ăsta. Zic și eu.









Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza