Beck's Urban Studio | NEXT EX | Macanache




E mare lucru să-l ai pe Macanache la prieteni/follow (după posibilități), pentru că îți apar toate evenimentele mișto din București la care participă și el(sau nu). Așa a fost și cu Beck's Urban Studio // Concert Macanache & The Putreds. Am aflat pe ultima sută de metri că se organizează și că(cel mai atractiv lucru la un party) intrarea este liberă . Normal că s-a ținut în cea mai nenorocită zi de facultate în care intru la 8 și ies la 6 și n-am timp să merg acasă să mă aranjez și eu cât de cât și uite așa iar am comis-o și am mers ca ultimul om la party(după cum se poate observa și în GIF ... dar măcar acum aveam adidașii și tricoul ‘de duminică’).
 Înainte de toate, am ajuns acolo pe la 20 fără ceva ca să nu cumva să nu fiu lăsată să intru din cauza că, ce sa vezi ... nu mai este spațiu (de ce să nu fie spațiu? ... intrare liberă, Macanache ... lume multă) dar era spațiu de înnebuneai . La intrare tot întreba de invitație …( mă crispasem puțin)... ce invitație frate? că nu am citit de așa ceva... dar n-a fost problemă. Câteva cuvinte(rânduri)despre Racing Pub . Mi-a plăcut de am zis că nu-i adevărat ! Cum sa ai o mașină care iese din perete , motociclete agățate peste tot, niște 'semne de circulație' criminale și o scena imensa ?(pentru un pub ... mi s-a părut destul de mare și echipată și tot).
Nici n-am intrat bine că deja fetele de la Beck's voiau să ne facă să ne 'simtem' bine. 'Faceți un GIF, îl shareuiți pe Facebook și primiți o bere ' . Ei na, nu mai spune. Pac Gif, pac berică . Recapitulăm : intrare moca, loc super șmecher, băutura moca. În deschidere au fost cei care au câștigat concursul organizat de Beck's, și anume NEXT EX. Nu aș putea să-i descriu, sincer . Au fost prea buni, prea cântăcioși, prea finuți, prea tot. Prea buni fără dar și poate. Și ce este cel mai nasol este că nu sunt 'pe val' (încă). În videoclipul încărcat de mine se poate simți vibeul lor și se poate observa cât de șmecheri sunt. Și cel mai, cel mai rău este că nu mă ține bateria la aparat foarte mult și n-am putut să filmez tot momentul ... Data viitoare, că tot a trecut Black Friday și pot s-o iau de la 0 cu stânsul banilor. Pe contul lor de YouTube se găsesc cele doua melodii oficiale (pe care le ascult în continuu de atunci și sper să mai scoată multe altele în curând). E ce trebuie! (vorba aia). După ce și-au terminat momentul, mi-am luat inima în dinți, m-am dus la solistă, am felicitat-o și am întrebat-o dacă pot să iau foaia cu piesele pe care le-au interpretat pentru că mi-au plăcut foarte mult șiiii am luat-o! Ta-na-na-nammm.






Macanache nu are nevoie de detalii, îl știe toată lumea, îl iubește toată lumea. Ce am observat ... nu se compară melodiile oficiale de pe YouTube cu ceea ce se întâmplă live. Dacă atunci când îl asculti pe YouTube îți place, când îl asculti live cu băieții lui 'The Putreds' te îndrăgostești iremediabil! Este pur și simplu altceva ... Voiam să mai menționez ceva în mod special. Îmi place să stau în backstage pentru că de acolo se vede mai bine, se simte mai bine, nu îl vezi doar pe solist, îi vezi și pe cei care îl susțin vocal/instrumental din spate. N-am văzut până acum un toboșar mai pasionat/implicat/ce vrei tu ca cel din The Putreds . Felul în care lovea tobele alea și simțea muzica ... genial genial genial.

Era să uit ... mult respect pentru DJ ! Mi-a satisfăcut toate nevoile auditive și a mixat piesele de le-a nenorocit(în cel mai bun sens posibil și imposibil ). În concluzie, pentru cei care au văzut evenimentul și n-au venit ... îmi pare sincer rău! Ați ratat petrecerea săptămânii. Să mai spun că după ce am plecat de acolo, la câțiva metri distanță era coadă de zeci de oameni la lăutari ? Nu mai spun ...




Vezi video :



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza