V for Vintage





RO: Ziua urma să fie horror... dar nu m-am gândit că o să fac o asemenea gafă . Dimineața la 10 trebuia să merg la crosul vieții de la facultate ca să nu mă aleg cu restanță la sport( sau cel puțin așa am înțeles eu), după care la 4 să ajung la autobuz să merg la țară și între cele două evenimente să merg și la V for Vintage . Am zis să-mi iau adidașii no name cu care merg câteodată să îmi cumpăr pâine(sau poate nici atunci), ca în cazul în care mă bagă să alerg prin noroi … să nu-i distrug pe cei `de duminică` . Și prost am făcut ... m-a durut piciorul drept de am înnebunit în timp și după ce am alergat. Important e că am terminat crosul și îmi pot continua viața studențească liniștită. Nenorocirea a fost că am fost nevoită să merg de la cros(unde nu puteam să alerg într-o ținută elegantă, eventual și cu tocuri) direct la V for Vintage (pentru că mă uitasem recent la un haul de vintage și m-am îmbolnăvit psihic ... și am zis că vreau și eu, dau toți banii doar ca să mă aleg cu un obiect care să mă încânte de bucurie atunci când îl privesc).
Am văzut(sincer) pe ultima sută de metri(adică cu o seară înainte) că se ține V for Vintage(fix în cel mai încărcat weekend de-al meu de când mă aflu în București) și deși știam din surse sigure că prețurile sunt enorme(raportat la omul cel de toate zilele care are un venit mediu) am zis ` Hai să merg să îmi fac rău, să merg după acasă și să plâng că n-am bugetul necesar pentru a achiziționa asemenea lucruri ( și chiar dacă l-aș avea, cu siguranță m-aș limita). Revenind, intram foarte nonșalantă pe ușă la V for Vintage( asta după ce am stat la intrare vreo 10minute plângându-mă că eu nu intru într-un loc atât de select, cu acei adidași splendizi, cu leggings și cu un hanorac cu 3 mărimi mai mare) și mă oprește o tipă ` Bună. Taxa de intrare este 10lei` ...` Taxă ... hmmm... taxă ... da, da... nu știam de asta ... poftim 10 lei `.Și mă uit și mă tot uit ... și văd doar haine ale unor designeri români, haine foarte frumoase de altfel. Eu venisem să caut decorațiuni, accesorii și am găsit doar haine? Dezamăgire totală. Mai ales că voiam să mă uit și să probez bocancii din colectia Alinei Ceușan în colaborare cu Moja, dar ce să vezi, avea doar o pereche cu două numere mai mici ... Și am plecat . (Revenind la gafă)Ajung acasă ca să-mi iau bagajele să plec spre autobuz și am zis să mai arunc o privire pe contul de instagram al celor de la V for Vintage . Și ce să vezi și să nu crezi ... genți, pălării, bijuterii ... care erau într-o altă încăpere față de cea a designerilor români ... Asta e, aștept ediția de anul viitor cu speranța că o să se mai organizeze.






EN: I've spent the first part of the day at University for the race for students and after that, I was at the glamour event “V for Vintage”. I had to go in the clothes I ran because after that I was forced to go to the bus to get at my parents home. Every single girl was dressed like a pro and I was dressed absolutely disastrous, but I did not care so much. I was looking for some accessories, bags, and jewelry, but all I found was clothes(very beautiful clothes) from Romanian designers. I left disappointed. After I arrived home to take my luggage, I looked randomly at the Instagram account of those from V for Vintage and all I saw was bags, jewelry and all of the stuff that I wanted to buy … And then I discover that was another entrance for those rooms full of other stuff … This is life .. I will wait for the next event.








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza