Rabdă inimă






RO: După toată nebunia de la V for Vintage (următoarea întâmplare petrecându-se între momentul în care am plecat de la V for Vintage și momentul în care am ajuns acasă), am căutat al doilea târg pentru că era la o stradă distanță și m-am tot dus și întors pe strada cu pricină ceva timp, am intrat  într-o curte stranie (pentru că erau scrise pe poartă numerele la care trebuia sa ajung) a unui bloc părăsit(sper) unde cădeau bucăți din bloc și se auzeau sunete groaznice de șobolani(pe cuvânt de cercetaș). Până la urmă am avut noroc să mi se răspundă de către organizatoare(cred) și să mă ghideze spre locul bun(care era fix lângă…). Am ajuns și ... wah ... câte minunății ... la prețuri destul de bune, chiar foarte, foarte bune.
Mi-am găsit niște genți... ah, inima! Dar ... ce să vezi ... am dat banii în stânga și în dreapta și m-am trezit că nu-mi ajung pentru ceea ce vreau eu să-mi cumpăr. Totuși, după 4 ani de căutări intense pentru un portofel mic, am reușit să găsesc unul(vintage de designer) care era și în culoarea mea preferată cu doar 30lei. M-am tot uitat la un plic foarte frumos, foarte deosebit metalic la un preț mic pentru el și mă uitam la el, după mergeam să mă uit la altceva, după mă întorceam iar la el și tot așa. Am plecat cu gândul rabdă inimă (și tace) . Daaar, pe lângă portofel m-am ales cu ceva ... AH! ABSOLUT DELICIOS ! Am găsit în față la Universitate, unde erau înșirate câteva cărți cu prețul unic de 5 lei, 3 reviste care cântăresc cel puțin 1 kg fiecare, cu modă și decorațiuni din anii '70.  Seara am zis gata, nu mai vreau să rabde inima. Am pus mâna pe telefon, am sunat-o pe doamna care vindea plicul să văd dacă mai este disponibil și să stabilim livrarea. Și era disponibil! Acum stau și aștept cu nerăbdare să-mi sosească minunăția!






EN: After all craziness from V for Vintage, I was searching for the second event because was close to the first one. I had some problem with finding the place but I succeeded. And I was so excited about that! I found a million pieces of jewelry, fabulous bags and a lot of accessories. I chose some pieces and when I open my wallet ... I had some money, but not enough for what I wanted to buy. I left with an amazing vintage designer wallet but my heart remained there at that amazing bag ... I was thinking over and over again at that bag ... And in the end, I had to call the owner to check if it is still available. And it was! It was! And I said ’’Yes, I want that bag”! Take my money right now! And now I am waiting for delivery.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza