Palas Apartments | Felie de rai



Dacă ați citit celelalte două articole despre locurile în care am stat în Sibiu și Sinaia, știți deja că sunt foarte atentă la toate detaliile și în același timp panicată că ceva ar putea merge rău cu proprietarul.
Am ales Palas Apartments după ce am văzut TOATE unitățile de cazare sub 150lei/noapte pentru că aveam alte planuri mai bune pe care puteam să arunc banii. Se pare că a fost singura variantă care să-mi îndeplinească condițiile : să arate bine (și când spun bine, spun să arate cel puțin la fel de bine ca la mine acasă), să fie situat într-o zonă favorabilă care să-mi permită accesul rapid la principalele obiective turistice și să aibă bucătărie(pentru că urăsc din suflet să dau banii pe restaurante).
Am ajuns aici după ce am încurcat RATI-ul și deși am zis că o să compostez biletul după prima stație(ca să fiu convinsă că merg în direcția bună), l-am compostat fix când am urcat(se pare că amenda luată în Ploiești acum 3 ani mi-a lăsat sechele serioase). După ce am urcat în RATI-ul corect și am ajuns acolo unde trebuia să ajung, am mers destul de multicel pe jos(având în vedere că am poposit vreo 20 de minute într-un Carrefour așteptând să-mi dea cineva banii înapoi pe cele 2 pâini inexistente în punga mea, dar existente pe bon ...).





Am ajuns în cele din urmă teafără și nevătămată și am fost întâmpinată de proprietar, un om foarte OK(mult peste așteptările mele), a prezentat facilitățile garsonierei pe care o închiriasem, i-am dat banii și am început să savurez orice colțișor după plecarea acestuia. Totul era nou, foarte modern și foarte dodat cu ORICE aveai nevoie(avea până și ac și ață). Am avut mașină de spălat(cu tot cu dero și pernițe), uscător de păr, mașină de călcat și masă de călcat, aspirator, aer condiționat, centrală proprie, tacâmuri, farfurii, oale, pahare, căni, ceai, zahăr, sare, CIOCOLATĂ, frigider, zonă de servit masa și nu în ultimul rând : priveliștea diafană(aflându-se la ultimul nivel).
Eu consider această garsonieră ca pe sora mai mică a apartamentului din Sibiu. Iubesc Palas Apartments și va fi cu siguranță locul unde voi sta ori de câte ori voi alege să vin în Iași.
P.S. Se află la 7 minute de mers pe jos de Palas Mall și Palatul Culturii.








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza