Atelierul digital Google sau ... cum să distrugi un om într-o săptămână


Am participat în luna Noiembrie la Atelierul digital Google, pentru că am văzut că vom vorbi despre Google Analytics, subiect care mă interesa, însă n-am găsit niciodată perioada potrivită pentru a mă documenta și prefer să mi se spună verbal, pe scurt, cât să înțeleg despre ce este vorba.
Ei spun așa : „ Atelierul Digital presupune o serie de cursuri gratuite, livrate de traineri certificaţi Google, care au ca ţintă tinerii indiferent de facultate, profil sau ocupatie. Cursul este introductiv, are o durată de aproximativ 2-3 ore şi acoperă următoarele subiecte:
- Obiectivele si strategia unei afaceri online;
- Cum creezi si promovezi un website;
- SEO si SEM;
- Web Analytics;
- Programe de Afiliere;
- Social Media;
- Web Marketing; ’’
Eu am reținut că
1. tipul care prezenta, Sorin Sfetcu, este pasionat de mâncare și a început să scrie reviewuri despre restaurante, pentru că de obicei era scrisă doar partea negativă a restaurantelor și atunci când ajungea într-un oraș, trebuia să aleagă un restaurant prin eliminarea celor care aveau comentarii negative
2. este foarte imporant să treci firma pe Google Maps (lucru la care sincer, nu m-am gândit niciodată), pe lângă faptul că îi face pagină de Facebook, website, flyere și alte bazaconii cunoscute tuturor celor care s-au învârtit, mai mult sau mai puțin, în mediul economic
3. undeva prin Anglia (cred) era o doamnă destul de învârstă care atunci când căuta ceva pe Google scria Google, te rog arată-mi X lucru și după ce găsea ceea ce căuta scria Mulțumesc Google și nepotul ei a filmat aceste secvențe, le-a trimis celor de la Google, cei de la Google i-au oferit un premiu/diplomă pentru cea mai politicoasă persoană ceva, ceva
4. cea mai populară căutare în cadrul companiei IKEA este „mobilă copii de lemn’’ (corect fiind mobila de lemn pentru copii)
5. într-o conferință, doi jurnaliști au provocat o companie de spionaj să colecteze cât mai multe informații despre ei. Ceea ce am aflat, sincer m-a șocat și m-a făcut să-mi doresc să rămân toată viața o persoană anonimă, undeva departe în munții fără conexiune la orice tehnologie, mâncând pietre ... Într-o amărâtă de săptămână, oamenii ăia au reușit să le acceseze telefoanele, să le închidă conturile bancare, să le acceseze laptopurile și să le șteargă toate conexiunile și în ultima fază să le acceseze controlul automobilului și să le oprească motorul în timp ce mergeau (operațiunea fiind supravegheată, ei știind exact unde sunt și astfel oprind motorul fără să pună în pericol viața lor sau a altcuiva)...
6. este important să știm de unde vin vizionările ... și videoclipul următor va explica tot, cu vârf și îndesat https://www.youtube.com/watch?v=xAfA3D8VSnk
7. cel puțin o dată în viață ne-am întrebat de ce netrebnicii ăștia de la Youtube nu rezolvă problema cu continuarea melodiei chiar dacă ieșim din aplicație. Ei bine... răspunsul l-am aflat tot aici. Youtube nu te lasă să îti distrezi timpanul, pentru că tu împreună cu ochii tai trebuie să vă uitați la reclamele pentru care Youtube este plătit. În concluzie, avem două opțiuni : să răbdăm ca până acum sau să plătim pentru a asculta melodiile de pe Youtube
8. evident, ce este Google Analytics și cam ce poți monitoriza cu ajutorul lui



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza