Atelierul digital Google sau ... cum să distrugi un om într-o săptămână
Am participat în
luna Noiembrie la Atelierul digital Google, pentru că am văzut că vom vorbi
despre Google Analytics, subiect care mă interesa, însă n-am găsit niciodată
perioada potrivită pentru a mă documenta și prefer să mi se spună verbal, pe
scurt, cât să înțeleg despre ce este vorba.
Ei spun așa : „ Atelierul
Digital presupune o serie de cursuri gratuite, livrate de traineri certificaţi
Google, care au ca ţintă tinerii indiferent de facultate, profil sau ocupatie.
Cursul este introductiv, are o durată de aproximativ 2-3 ore şi acoperă
următoarele subiecte:
- Obiectivele si
strategia unei afaceri online;
- Cum creezi si
promovezi un website;
- SEO si SEM;
- Web Analytics;
- Programe de
Afiliere;
- Social Media;
- Web Marketing;
’’
Eu am reținut că
1. tipul care
prezenta, Sorin Sfetcu, este pasionat de mâncare și a început să scrie
reviewuri despre restaurante, pentru că de obicei era scrisă doar partea
negativă a restaurantelor și atunci când ajungea într-un oraș, trebuia să
aleagă un restaurant prin eliminarea celor care aveau comentarii negative
2. este foarte
imporant să treci firma pe Google Maps (lucru la care sincer, nu m-am gândit
niciodată), pe lângă faptul că îi face pagină de Facebook, website, flyere și
alte bazaconii cunoscute tuturor celor care s-au învârtit, mai mult sau mai
puțin, în mediul economic
3. undeva prin
Anglia (cred) era o doamnă destul de învârstă care atunci când căuta ceva pe
Google scria Google, te rog arată-mi X lucru și după ce găsea ceea ce căuta
scria Mulțumesc Google și nepotul ei a filmat aceste secvențe, le-a trimis
celor de la Google, cei de la Google i-au oferit un premiu/diplomă pentru cea
mai politicoasă persoană ceva, ceva
4. cea mai
populară căutare în cadrul companiei IKEA este „mobilă copii de lemn’’ (corect
fiind mobila de lemn pentru copii)
5. într-o
conferință, doi jurnaliști au provocat o companie de spionaj să colecteze cât
mai multe informații despre ei. Ceea ce am aflat, sincer m-a șocat și m-a făcut
să-mi doresc să rămân toată viața o persoană anonimă, undeva departe în munții
fără conexiune la orice tehnologie, mâncând pietre ... Într-o amărâtă de
săptămână, oamenii ăia au reușit să le acceseze telefoanele, să le închidă
conturile bancare, să le acceseze laptopurile și să le șteargă toate
conexiunile și în ultima fază să le acceseze controlul automobilului și să le
oprească motorul în timp ce mergeau (operațiunea fiind supravegheată, ei știind
exact unde sunt și astfel oprind motorul fără să pună în pericol viața lor sau
a altcuiva)...
6. este important
să știm de unde vin vizionările ... și videoclipul următor va explica tot, cu
vârf și îndesat https://www.youtube.com/watch?v=xAfA3D8VSnk
7. cel puțin o dată în viață ne-am întrebat de ce netrebnicii ăștia de la Youtube nu rezolvă problema cu continuarea melodiei chiar dacă ieșim din aplicație. Ei bine... răspunsul l-am aflat tot aici. Youtube nu te lasă să îti distrezi timpanul, pentru că tu împreună cu ochii tai trebuie să vă uitați la reclamele pentru care Youtube este plătit. În concluzie, avem două opțiuni : să răbdăm ca până acum sau să plătim pentru a asculta melodiile de pe Youtube
8. evident, ce
este Google Analytics și cam ce poți monitoriza cu ajutorul lui
Comentarii
Trimiteți un comentariu