Live Festival 2016 | Wilkinson & Dynamite MC | Are You Anywhere | SVK BOY | Dj Snow




O să încep prin a continua momentul de reculegere pentru curentul de la Arenele Romane, pentru că da, iar s-a luat, de data aceasta fix după 2 minute de la începerea concertului celor de la Are You Anywhere.
Cred că toată lumea îl știe pe Silviu Pașca sau, mai nou, băiatul cu barba mare. Habar n-aveam că și-a făcut trupă (și ce mai trupă ...). Iarăși știm că el are o voce foarte bună, ceea ce pot spune și despre partenera lui de trupă. Dar, băiatul cu ... sunetul (?!), a fost WOW! Își făcea treaba cu o pasiune extraordinară, se vedea cum simte muzica prin toți porii( sau cel puțin așa îl vedeam eu). Ca trupă per total, sunt super tari. Mi-au plăcut foarte mult melodiile lor și de atunci le ascult în majoritatea timpului, cu cea mai mare plăcere.  A urmat SVK BOY care a rupt la final cu melodia consacrată a lui Macanache, Ăsta sunt eu. Dj Snow, m-a prins tare mult, chiar am dansat grupa mare 30 minute, dar după am obosit și m-am plictisit oarecum, pentru că se tot repeta beatul și limita mea la un concert este de 30 minute pentru același tip de beat.




M-a cuprins dezamăgirea la intrarea în scenă a lui Wilkinson, motivul pentru care am venit de fapt la acest festival. În vlogurile lui de la concertele anterioare, venise pregătit cu fete, cu alea alea. Acum ... el și Dynamite MC, că doar e România, na ... Am avut foarte mult de suferit din cauza apariției lui Dynamite MC. Săracul nu are nici o vină în mod direct. Ideea e că în spatele meu era o obsedată, care pe lângă faptul că mă freca la icre să-i dau șapca mea, care a fașcinat-o la nebunie(care de fapt nici măcar nu era a mea și noroc cu agrafele care o susțineau că nu a reușit să mi-o smulgă din cap), mai și se lungea peste mine și peste fata de lânga mine și ne lovea și urla că vrea să se bage și ea între noi ca să-l atingă pe Dynamite Mc ... Am stat 30 minute cred, ca să filmez puțin și să trag câteva cadre și apoi am plecat în spate de tot. În spate...altă viață! Deci altă viață... și ce mai viață. LIBER! Aveai loc să te miști, să te arunci pe jos, să faci ca peștele pe uscat, să faci un picnic ... Era spațiu pentru orice aveai tu chef să faci și cel mai important, vedeai artiștii foarte bine și foarte clar și muzica se auzea la fel de bine.
Am uitat să vorbesc despre primii Dj, Xenomorph & Dasherz, cum își zic ei. Dacă la Dj Snow m-am plictisit dupa 30 minute, aici m-am plictisit dupa primele 10 minute, și asta din mai multe cauze. Pe lângă faptul că mi se părea că se repetă aceeași melodie, erau câteva pipițe în primul rând care țipau și se dădeau peste cap ca să le atragă atenția băieților. Noroc că au plecat după ...
În concluzie, a fost bine, dar nu prea. Putea să fie ceva frumos, dar #@$% &^*, frumos n-a fost să fie.


Video :



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza