1 Decembrie : Paradă și spiriduși




Seara eram foarte hotărâtă să merg la paradă, să fac poze care mai de care mai spectaculoase. Dimineața ...m-am gândit să fiu totuși mai spectaculoasă ca să pot să fac și câteva poze după paradă, într-o locație la fel de spectaculoasă. Nimic nu se potrivea cu nimic și am hotărât să stau acasă. După 15 minute... mi-am schimbat traiectoria hotărârii și am zis că dacă tot sunt în București, să fac un efort și să merg și să mă laud rudelor că după toți acești ani de văzut parada la tv, am văzut-o și în realitate. Am luat ce am apucat și m-am dus la metrou. La Unirii... peronul plin ochi. La ora 11, când teoretic toată lumea e deja acolo, metroul era încă supraaglomerat. Veneau metrouri dupa metrouri și plecau pline până la Aviatorilor. De acolo nu aveai nevoie de GPS, pentru că turma de oameni era mult mai bună. Haos peste haos peste haos la intrare, haos peste haos peste haos peste haos peste haos la încercarea de a vedea ceva concret.
M-am dus de la un capăt la altul al străzii și n-am găsit nici un punct în care să pot vedea parada. Copacii erau ocupați, rândurile din față pe lângă faptul că erau suprapopulate, mai erau și copii urcați pe umerii părinților, ceea ce făcea imposibilă misiunea mea. M-am enervat, m-am calmat și am plecat. Parcă tot mai bine este în vârful patului, cu o pătură pufoasă peste tine, cu o cană de ceai/cafea/orice cald/ă în mână, cu căldura dată la maxim, uitându-te la tv la paradă, nu?




Plecând de acolo, mai aveam ceva în plan dar nu eram sigură dacă să merg sau nu. Până la urmă, am zis că merg și fie ce o fi. Și așa am ajuns la Târgul de Crăciun din Piața Constituției. Waaaaaaaa. Un deliciu, un deliciu, un deliciu! La intrare erau spiriduși care îți urau bun venit și îți dădeau o "stare de Crăciun" și peste tot erau spiriduși (aș vrea să nu menționez faptul că unii aveau un nivel de inteligență cu minus, dar nu pot ...) și totul era ceva de poveste și scena imensă și căsuțele și tot, tot, tot! Din păcate am ajuns prea târziu pentru casa lui Moș Crăciun pentru a putea intra în interior, dar chiar și așa din exterior era de poveste + sania imensă cu cadouri și reni și brazi uriași ... foarte frumos! 




                       



Căsuțele...căsuțele...ce mi-au făcut mie căsuțele... Știi cum e vorba aia ... banii să ai, că de găsit, găsești de toate, peste tot! Ei bine, așa e acolo. Găsești decorațiuni de Crăciun de zici că nu-i adevărat ce vezi, accesorii pur și simplu handmade de o frumusețe ... pe care rar o vezi. Dulciuri... ohohohohoho, câte și mai câte dulciuri! De toate felurile! De toate culorile! De toate mărimile! De toate gusturile! Brânzeturi de toate felurile. Porumb fiert, vin fiert care mai de care mai frumos ambalat și servit. Cadouri de (le-as putea numi fără nici o greață) LUX. Lucruri casnice. Efectiv orice. Carusel pentru cei mici, trenuleț. O nebunie!



 Eu am plecat de acolo cu o felie de tort de biscuiți vegan și câteva stickere cu diferite mesaje de la Liliana Arnaut, de la care am mai achiziționat unul de la Femei pe Mătăsari și chiar voiam să mai dau de ea. Motivul pentru care am cumpărat tortul vegan a fost ... ambalajul și modul de prezentare! Era ... de vis, de vis, de vis. Și era doar 5 lei. Când am ajuns acasă, l-am desfăcut și vreau să spun că a fost extraordinar ... Curcubeu pe cerul gurii! Și n-am putut să mănânc mai mult de jumătate chiar daca era destul de mică felia. Era foarte consistentă și aș comanda oricând un tort vegan în defavoarea celui clasic! Seara, când m-am uitat pe Facebook, am văzut că a fost extraplin acolo la aprinderea luminilor și la concertul la care voiam să particip și eu, și la care mă bucur că nu am participat, pentru că dupa faza de la paradă ... am rămas cu un șoc emoțional la aglomerația excesivă.

În concluzie, orice ai căuta, mergi acolo cu buzunarele pline, că ai ce lua acasă!




Am ținut foarte mult să precizez ceva. Nu toate standurile erau spectaculoase. Din 100, 5 sigur nu te făceau să spui WOW. Unul dintre acele standuri, aparțineau domnilor de mai jos, Nu prea te mișca, dar ei erau un deliciu, mottoul lor fiind "Cumpărați și de la noi, că ne omoară alea acasă!"


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

10 lei poza