Albi ca zăpada | Albirea dinților




* am căutat o imagine cu zâmbet(cu dinți) de iarnă, dar nu am mai găsit aceea imagine, așa că m-am folosit de cealaltă( am doar două poze cu zâmbet cu dinți, adică una, că pe cealaltă nu o mai găsesc) și am pus și pe celelalte două poze, bonus, că na ... sunt din aceeași zi și îmi plac foarte mult *

Văzând atât de multe reclame despre albirea dinților, am dezvoltat o mică/mare obsesie legată de coloritul dinților mei. După ce m-am documentat suficient de mult, am aflat că cei de la albirea-dintilor.com sunt singurii care comercializează produse originale (pentru că dacă tot am luat decizia să îi albesc, aș vrea să și rămâm cu ei în gură...) și uitându-mă pe site, am găsit mai multe variante de albire și n-am putut să iau o decizie în acel moment. Însă, am văzut că au un chat online în care, ce să vezi, ar trebui să te ajute cineva cu luarea deciziei corecte. Am dat mesaj, am așteptat și am așteptat și am așteptat ... și m-am ajutat singură și am comandat ce am crezut eu că ar fi cel mai bine pentru mine. După ce am dat comanda, trebuia să aștept un apel telefonic pentru confirmare. Și într-adevăr m-au sunat a doua zi, asta fiind vineri, și mi-au dat vestea cutremurătoare că nu mai au în stoc ... DAR, primesc luni marfa și dacă doresc, or să mai revină cu un telefon pentru confirmarea comenzii. Și vine luni și vine marți ... nimic... Miercuri am sunat să văd ce se întâmplă, mai primesc, nu mai primesc ?! Și mi-au spus că sunt probleme cu vama, că produsele sunt blocate în vamă și așteaptă și ei să se rezolve, ceea ce am crezut, pentru că mereu, oriunde, oricând, sunt probleme la vamă ... Vineri am primit mult așteptatul apel pentru confirmare și luni mi-a ajuns comanda fără vreo altă problemă. 




Seara am aplicat plasturii timp de 30 de minute, i-am dat jos, am clătit ca să se curețe excesul rămas pe dinți, n-am avut nici o emoție, nici o durere. A doua seara, am repetat procesul, aceeași situație ca în ziua precedentă. La a treia aplicare ... s-au cam schimbat lucrurile. M-a luat durerea unui dinte de-am zis că nu este adevărat... am lăsat să treacă o zi, două și am aplicat iar plasturii. Același dinte problematic. După alte două zile am aplicat plasturii și SURPRINZĂTOR, n-am avut nici macar o durere amărâtă. Între a cincea și a șasea aplicare, am cam lăsat ceva timp, cam patru, cinci zile și după ce i-am aplicat, toată noaptea și toată ziua am avut dureri groaznice la majoritatea dinților ... nu mai suportam atât de multă durere continuă ...Spre seară, m-a lăsat durerea și de atunci (o lună) mă mai trece câte un fior de durere, dar nu pot să spun dacă e din cauza plasturilor sau din alte cauze misterioase.
După ce am terminat cele șase aplicări, am auzit o conversație dintre un om obișnuit și un medic stomatolog, în tren, despre acești plasturi și spunea medicul stomatolog că există un gel pe care îl aplici ca să nu mai ai dureri ... data viitoare mă documentez și văd ce iese.
Și... ceea ce e mai important, adică REZULTATELE... Da, au fost pe măsura durerii, da, nu regret că am folosit plasturii, da, nu regret că am dat o poală de bani pentru ei și da, i-aș mai folosi peste ceva timp, ca să uit de durerea provocată.



* după o lună plină de Coca-Cola, ciocolată și orice altceva care îngălbenește dantura


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza