Perfect timing| Sunrise




[EN]: I am not going to beach to stay hours after hours on the beach, I am not going to the beach to get tan (I hate being tan, because of the stripes left by the bathing suit and definitely I will not go to the nudists), I am not going to the beach to stay in that cold water … I am going to the beach as a tourist, I am going to the beach to explore beautiful places( and to make a million pictures until I am making the perfect picture) and to eat well.That’s happened last time when I was at the beach. I stayed in my room and I just went out to eat and find perfect places. One of the most beautiful place( they are only two … by the way) is the WHY NOT BEACH. I was so confident when I see it( well.. into a picture), but I didn't imagine that will be something so cool.
I didn’t want to leave my room at 5 in the morning when my sleep was sweet as honey … But since I need someone to take pictures of me ... I have to take into account the wishes of that person.  And so I left at 5 in the morning in a bra (over which I had a cardigan ... to be honest). I don’t regret even a second because the sunrise (well… the pictures were taken at sunrise) worth every dollar. Plus the quiet, the loneliness and the cold, fresh and clean air which maintains the beauty of going out on the seafront in the morning.




[RO]: Nu merg la mare pentru a sta cu orele la plajă, nu merg la mare pentru a mă bronza(nu-mi place să mă bronzez din cauza dungilor lăsate de costumul de baie, și nici la nudiști nu o să merg), nu merg la mare pentru a sta în apa mării foarte mult (timp în care îmi îngheață până și sufletul). Merg pentru a vizita, pentru a descoperi locuri noi și frumoase(în care să fac o mulțime de poze până când iese cadrul perfect pe care îl am în minte de când am pășit în acel loc) și pentru a mânca bine .
 Așa s-a întâmplat și ultima dată. Am stat în cameră și ieșeam doar ca să mănânc și să găsesc locuri inedite în care să pot face poze. Unul dintre locurile inedite din Neptun (sunt doar două…) este plaja WHY NOT BEACH(care defapt este între Neptun și Jupiter). Am fost foarte încrezătoare când am văzut-o (spre rușinea mea într-o poză), dar nu mi-am imaginat că o să iasă ceva atât de mișto.
N-am intenționat să plec de la 5 dimineața când îmi era somnul mai dulce … Dar având în vedere că am nevoie de cineva să-mi facă poze…trebuie să țin cont și de dorințele acelei persoane. Și uite așa am plecat la 5 dimineața în sutien(peste care aveam un cardigan, totuși…).
Nu regret nici o secundă, pentru că răsăritul(mai exact pozele din momentul răsăritului) își face toți banii. Plus liniștea, pustietatea și aerul rece și curat care întăresc frumusețea ieșirii pe malul mării dimineața.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza