Rochia buclucașă





Când mă apucă entuziasmul cumpăr și fac lucruri de care îmi dau seama când faptul e deja consumat. Era sâmbătă și trebuia să ajung cu orice preț la București să-mi întâlnesc bloggerița preferată care-și mai și vindea o parte din haine. Ce poate fi mai frumos de atât?
M-am trezit dis-de-dimineață ca să ajung la ora deschideri, dar am ajuns mult mai târziu … după ce am pierdut, încurcat RATB-uri și am mers pe jos 1-2 km.

Am uitat de toată oboseala când am ajuns acolo și am văzut-o socializând cu oamenii și făcând fotografii cu ei. Voiam să mă bag în seamă, dar am zis nu … hai să fac altceva până o prind singură să pot să am momentul meu de glorie. Și am început să scotocesc pe acolo, am găsit două chestii pe care le vânam încă de când a anunțat evenimentul, printre care și rochia din acest articol. Se face că eram singură și nu avea cine să-mi tragă fermoarul până sus, însă am plecat cu speranța că o să mă încapă. Mi-am tras și o poză după ce m-am plimbat pe acolo vreo 15 minute încercând să-mi fac curaj și un minidiscurs în care s-o rog să facem o poză. M-a uimit puțin cu câtă prietenie mi-a răspuns și când am avut momentul meu de glorie (în care m-am prezentat și i-am spus că sunt foarte bucuroasă s-o întalnesc personal după atâția ani) și când am rugat-o să facem o poză.
Ajung acasă, leșinată după 5 ore de stat prin trenuri, RATB-uri și TCE-uri și îmi vine o idee nemaipomenită de a vedea dacă speranța moare ultima. Fiind tot singură, am întors rochia cu spatele în față (ceea ce e un lucru foarte rău, pentru că ar fi trebuit să mă gândesc la asta acolo, dar e și un lucru bun, pentru că altfel nu aș mai fi avut-o acum) și ... a murit speranța . Normal că s-a aprins iar la gândul că la următoarea ei postare pe Facebook voi adăuga un coment ,,Salutare! Am și eu o problemă...am cumpărat rochia și din păcate îmi este mica. Dacă este cineva interesată, lasați-mi un mesaj!” și toată lumea va sări s-o cumpere ... După am zis ca o pun pe OLX, i-am făcut și poze ... totul era aranjat.

Dar am zis STAI...STOP STOP STOP! Rochia nu te încape doar în partea de sus, deci poate fi modificată . Aici o capsă, încă una acolo, îi băgăm și o panglică să fie treaba treabă . Aia e! Și tadaaam, aceeași Mărie, dar cu altă pălărie (alt sistem de închidere) .









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza