The Backyard Party Ploiești







Mereu fac prostia de a-mi imagina cât de spectaculoase vor fi lucrurile atunci când merg la un evenimentl oricât de banal ar fi el. Și ajung acolo și constat că ... nimic din ce mă așteptam nu era așa. S-a întâmplat și la marele eveniment din Ploiești, The Backyard Party.
Eram proaspăt ajunsă acasă după ce fusesem 4 zile în Vama Veche la Sunset Festival când am auzit de el, și după atmosfera super mișto de acolo abia așteptam încă o ocazie ca asta. M-am agitat să iau repede bilet pentru că (cică) erau foarte puține și nu acceptam să ratez asemenea eveniment . 
Când le-am luat și am văzut scris pe bilet private party ... ce să mai ... mă imaginam cum intru pe niște porți înalte de fier după care se afla o casă spectaculoasă și proprietarul era un super gangster care ne aștepta pe toți să petrecem cu el și că în spatele casei se afla scena cu multe lumini și boxe multe puse prin toate locurile și un bar mișto cu băutură multă și multe fotolii umplute cu polistiren pe care să stăm până să înceapă spectacolul ... un fel de Great Gatsby gangster sau un fel de Mr Green din The Night Before.
Revenind la lumea reală ... povestea a stat cu totul si cu totul altfel . Deși la exterior părea foooarte promițător pentru că niște băieți pricepuți în arta graffurilor au făcut o super treabă cu panourile de la intrare, în interior era complet altfel ... n-am mai fost întâmpinată de marele gangster, ci de băieții/fetele de la securitate care te controlau la sânge și nu te lăsau să intri cu bateria externa pentru că poate te îmbeți și îi dai cuiva cu ea în cap. Ok...o lași la intrare, dar ... cum să o lași într-o pungă de gunoi unde își mai lasă mai multe persoane diferite lucruri ? Și fă-ți nervi, întoarce-te acasă, revin-o iar cu forțe proaspete și cu noi speranțe . Mă așteptam să văd toți ploieștenii mișto acolo dar ... eram 100 de persoane cu tot cu stafful ... Casa spectaculoasă s-a transformat într-o casă aproape tencuită, barul mișto era un bar și atât, scena cu multe lumini s-a transformat într-o scenă cu puține lumini, fotoliile s-au transformat în bănci de lemn pe care le vezi de obicei în bâlciurile de la sate pe care te așezi după ce ți-ai luat 10 mici. În schimb, boxele au rămas . Și să nu uit că acest backyard era de fapt un frontyard.

În ciuda tuturor chestiilor rele, în prima seară s-a respectat programul, au intrat toți artiștii la ora din program . În a doua seară ... cu totul și cu totul altă poveste . Dacă în prima seara aveai voie să ieși și să intri de câte ori vrei, cu mențiunea că vei fi controlat/ă de fiecare dată când intri, acum nu mai aveai voie să ieși și să revi. Adică ieșeai și la revedere, s-a terminat povestea. Nu s-a respectat deloc programul și + de asta unul dintre artiștii principali (erau oricum doar 3, dar ... în fine) nu a mai intrat pe șcenă .











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza