Amintiri din Amsterdam





RO: Am fost în Amsterdam în trecere, mai exact 5 ore, pentru că aveam escală și timp suficient cât să aruncăm un ochi pe aici, pe acolo.
În primă fază, m-a lovit puternic arhitectura. Era (și cu siguranță încă este) excepțională. Un milion de forme și culori și dimensiuni. Plus că era început lunii decembrie, decorațiuni de Crăciun peste tot (și când mă gândesc că parcă ieri a fost Crăciunul și zăceam în pat, la căldură și nu trebuia să ies din casă și nu era ger și zăpadă până la genunchi și nu trebuia să merg la facultate să dau examene ... ) și târguri de Crăciun la care n-am mai avut timp să ajungem.

Traficul era destul de lejer (nu ca în București când renunți la mașină pentru că e strada plină de zăpadă și n-ai unde s-o parchezi și îți iei și cel putin 500lei amendă ... și aștepți autobuzul ca toți ceilalți oameni și faci țurțuri la nas și nu-ți mai simți piciorele care oricum sunt ude de la atât de mult mers prin fleoșcăieli și autobuzul nu mai vine pentru că tocmai s-a produs un accident și nu se poate înainta și ajungi acasă dupa 2 ore de stat și așteptat și înjurat), era cam frig pentru bicicletă dar oricum erau destui bicicliști și o tonă de biciclete mai mici, mai mari, mai late, mai scurte, mai lungi, mai culorate, mai neutre lăsate pe majoritatea străzilor (legate, bineînțeles, că poate trece vreun român pe acolo).
N-am vizitat ceva concret, pentru că la muzee și ce mai au ei pe acolo se stă la cozi și durează și turul ceva timp, așa că am preferat să o luăm la pas pe străzi. Dacă puteam să fac poze atunci când clipesc, cu siguranță îmi oboseau pleoapele de la atât clipit.
Am mers ceva timp, oprindu-ne și la Mc Donalds pentru că urlau mațele în noi. Ce altceva să mănânci care să nu-ți dea bugetul peste cap și să-ți și placă în Amsterdam? Apoi am luat-o agale spre aeroport ca să nu pierdem avionul spre marea aventură.





EN: I was in Amsterdam for 5 hours because we had a layover and we had enough time for visiting.
First of all, the architecture was (and I am sure that still is) amazing. You can see a million forms, colors, and dimensions. Plus, It was December and Christmas was ON. Traffic was free, a little bit cold for a walk with a bike, but I saw a lot of people with the bike and a lot of bikes left on the street. Was a ton of bike there with different colors, shorter, longer, smaller, bigger. We have not visited something concretely, we went on the streets and we admired everything we saw.If I could take pictures when I was winking, certainly my eyelids would be tired of blinking. We walked enough time and after that, we went back to the plane to the biggest adventure.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza