Goslar | Oraș de poveste







RO: Goslar este un oras istoric (i-aș zice un Sibiu luxos și mult mai ofertant din punct de vedere turistic) din Germania, pe care l-am vizitat într-una din zilele petrecute acolo.
Este un oraș încărcat cu istorie, clădiri spectaculoase(locuite), multe obiective turistice precum teatre, muzee și palate. Noi am luat-o la pas pe străzi alături de un ghid, oprindu-ne din când în când la clădiri mai spectaculoase, ascultându-le povestea.
Am fost și la Kaiserpfalz, palatul imperial din Goslar, pe care din motive legate de timp, n-am apucat să îl admirăm decât din exterior. Chiar și așa, ne-a bucurat privirea și am rămas cu încă o amintire plăcută.

Era decembrie, venea Crăciunul și târgurile de Crăciun erau în plină desfășurare. Predominau standurile cu dulciuri și cele cu vin fiert. Pe lângă toate acestea, era un mic magazin cu orice produs 1 euro. Regret amarnic că n-am luat de acolo mai multe lucruri, având în vedere că era plin de orice ...




EN: Goslar is a historical town in Germany, which I visited when I was in Germany. It is a town full of history, with spectacular buildings, a lot of tourist spots like theatres, museum, and castle. We went on the streets with a guide, which stopped us from time to time to the most spectacular buildings, listening to their story. We went at Kaiserpfalz, at imperial palace of Golsar, but we did do not have enough time to visit inside.

It was December and Christmas fairs was already on. There were a lot of stands with candy and mulled wine. It was and a mini market with everything at 1 euro. I am still sad I did not buy more stuff ...



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza