Best of 2016 | Aoileu, ce-mi place să mă laud


După renumita zicală a lui Gică Hagi : "Aoileu, ce-mi plac ...", așa și eu, o persoană modestă, ca toți ceilalți oameni, am hotărât să fac o postare despre cât de mișto a fost anul ce tocmai a trecut.
Prima jumătate din an a trecut ori prea greu, ori prea repede, cu multe clipe de teroare, însă finalul a fost foarte fericit și liniștitor atât pentru mine, cât și pentru cei din jurul meu, reușind să trec cu brio peste oroarea numită BAC și peste ADMITERE .
Cealaltă jumătate din an, a fost the best of the best. Înainte de a-mi începe aventura vieții(adică a verii), am primit de ziua mea, o pereche de Air Force 1 Mid Black, după care suspinam de mai bine de un an și deși este perechea cu care mă încalț și descalț cel mai greu, este și cea mai purtată de până acum. Am început vara, prin a-mi lua lumea în cap și a pleca singură(adică fără părinți) și neliniștită în Vama Veche la Sunset Festival unde m-am îndrăgostit de muzica multor artiști pe care îi cunoșteam deja sau nu-i cunoșteam deloc. Despre Sunset Festival nu am scris, însă am imortalizat totul într-un videoclip (click-> aici <- pentru a-l putea vedea). Nici n-am ajuns bine acasă, că a trebuit să plec iar la mare, de data asta la Neptun ( click pe fiecare "aici" pentru a putea vedea articolele -> aici și aici și aici).
În toamnă am plecat în Sibiu, unde am stat într-un loc de vis(raportat la banii pe care i-am dat) și am văzut o mulțime de locuri mișto + o escapadă de două ore în Brașov (click pe fiecare "aici" pentru a vedea articolele -> aici și aici și aici). Tot în toamnă am fost la DublaLansare Macanache, unde l-am ascultat pentru a doua oară live și spun pentru a mia oară că live este altceva, pur și simplu altceva … n-ai cum să nu te îndrăgostești muzical. Marea, unica și inegalabila surpriză a venit a doua zi, seara, când am văzut asta :

Așa bucurie și împlinire sufletească și recompensă profesională … n-am mai simțit de mult.
Apoi au urmat sharurile și mesajele unor artiști care au participat la Dubla Lansare și numărul mare(pentru mine personal) de vizualizări pe Youtube.



Petrecerea de la Becks mi-a adus și ea surprize plăcute și emoție în suflet, tot din partea lui Macanache (la care sincer, sincer, sincer m-aș fi așteptat cel mai puțin să-mi dea share sau ceva, orice care are legătură cu mine) și din partea celor de la NEXT EX.




În concluzie, a fost o jumătate de an perfectă, cu multe realizări și împliniri!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza