Miau | Cafeneaua cu pisici




RO: Am ajuns la Miau într-o seară friguroasă. A trebuit să străbat tot orașul, fiind în capătul opus locuinței mele. De 2 ani mă încearcă o pasiune arzătoare pentru pisici și alerg după o pisică de fiecare dată când îmi iese în cale, ca să pot să o flocoșesc. De cele mai multe ori nu reușesc ... dar nu mă las așa ușor înfrântă.
Cei doi proprietari sunt foarte prietenoși și amabili, cafeneaua este foarte aerisită și ... surprinzător, plină de pisici. Sunt 4 încăperi, recepția în care nu au voie pisicile pentru că acolo se află băuturile și toate cele și nu vreau să mă gândesc ce-ar ieși dacă ar scăpa acolo ... Este camera de pictură, unde proprietarul extraordinar de talentat realizează niște tablouri de îți vine să te apuci de furat, camera sau mai degrabă sanctuarul pisicilor, unde lumina este difuză și sunt un milion de decorațiuni foarte bine amplasate și camera dintre pictură și sanctuar unde este depozitată mâncarea pisicilor.
Am ales să rămân în așa numitul sanctuar, pentru că acolo erau cele mai multe pisici, majoritatea dormind pe calorifer. Pisici sunt de toate felurile, negre, albe, maro, cu picățele, în dungi, mai mari, mai mici, mai grase, mai lungi.
P.S. Cele negre sunt foarte rele și fug de tine, așa că este bine să te reorientezi.
Am comandat o ciocolată caldă și o limonadă. A fost cea mai bună ciocolată caldă pe care am savurat-o de când mă știu. Limonada era foarte acră, dar după ce i-am pus un pumn de zahăr și două plicuri de miere a devenit extraordinară și dulce de leșinai. Prețul lor a fost 9-10 lei fiecare, total meritat pentru calitatea și cantitatea lor. Să nu mai vorbim de pisicile pe care le iubeai complet gratis și nelimitat.

Eu deja mi-am ales două pisici pe care abia aștept să le revăd și să le flocoșesc iar.  


EN: I arrived at Miau on a cold night. Of two years I have a great passion for cats. I love to love them. The two owners are very friendly, the café is very airy and ... surprising, full of cats. There are 4 rooms, reception, one room for painting, one room with a poor light where all the cats are sleeping and you can love them, and one more for cats food. In every room, except reception, you can sit on a couch or chair and you can drink something good. I chose to stay in the room with a poor light because this room is awesome decorate and you can find a lot of different cats. I chose to stay in that room with a poor light because this room is awesome decorated and you can find a lot of different cats.
I ordered a hot chocolate and a lemonade. Was the best hot chocolate that I drank in my life. The price was 9 to 10 lei each, totally worth it. And do not forget! A lot of cats free to love.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza