Comentarii de BAC pe ritmuri de RAP


Când auzeam de BAC îngheța sufletul în mine, pentru că știam că acea bucată de hârtie pe care sunt trecute câteva cifre îmi poate schimba viitorul și în același timp poate bucura sau dezamăgii profund pe cei de acasă(deși fie vorba între noi, elevul este mulțumit atât timp cât îl ia).
Mă gândeam în clasa a 11-a, ce mișto ar fi să existe piese cu acele comentarii la română. Pentru că, știm cu toții că o melodie îți intră foarte ușor în minte și iese foarte greu, iar orice ține de școală intră foarte greu și iese foarte ușor. Am fost surprinsă, am rămas mască și m-am bucurat extrem de mult(chiar dacă eu deja trecusem de BAC și practic nu mai aveam nevoie de ele) când am văzut că
Psihotrop mi-a îndeplinit indirect visul(click -> aici -< pentru a putea asculta).

Cum? Fix așa cum mi-am imaginat. A transformat comentariile în versuri și le-a pus pe beat.  Frumos, ca la carte.
Mereu mă întrebam de ce trebuie să învăț toate aceste lucruri care nu-mi vor folosi vreodată și pe care nu le voi reține mai mult de câteva zile. Răspunsul mi-a fost dat de către o profesoară cu câteva zile în urmă și suna cam așa : “Cum datoria mea de profesoară este să vin în fiecare zi să vă predau, așa și datoria voastră este să învățați. Știu că voi credeți că aveți doar drepturi, dar mai aveți și obligații.” Acum când mă gândesc mai bine, nu e chiar atât de motivațional, dar la mine a mers.

Așa că, gata, toată lumea cu burta pe carte, că e “groasă”.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza