UNDERval | Cultură urbană





Tot pe 13 mai, mai pe seară am fost la UNDERval, un festival de cultură urbană organizat de Primăria Municipiului București, care s-a ținut în Parcul Carol I. Super ok totul, cu grafitti, cu breakdance și nu în ultimul rând, concert total mișto și total gratis. Să fim serioși ... tuturor ne plac lucrurile gratis. Sau cel puțin reduse.
Am ajuns destul de târziu acolo, deja Muzele terminaseră de cântat și începuse Cred că sunt extraterestu. Am avut loc la VIP(aka pe semizidurile care înconjoară apa) unde priveliștea era îmbucurătoare și confortul era asigurat. Am auzit o piesă pe care nu o știam, îmi plăcea la nebunie și când am ajuns acasă și m-am pus să o caut, n-am găsit-o ... Sper totuși să fie ceva nou care urmează să iasă foarte curând. În momentul în care a intrat CTC, toată lumea era acolo trup și suflet, toată lumea știa piesele, toată lumea filma ... era ce trebuie. Ceea ce m-a atins pe mine, pe lângă piese și tot vibeul lor, a fost mesajul spus de Deliric înainte să înceapă ultima piesă, „Fraiere” și era ceva de genul o trezire la realitate după ce a stat în starea de artist perfect iubit de toți. În momentul ăsta mi-aș fi dorit să fi înregistrat partea asta ca să pot să redau exact cuvintele care pe mine m-au impresionat, dar defilăm cu ce avem.
Festivalul s-a desfășurat pe două zile, iar a doua zi urma să intre pe șcenă EL NINO, ALAN & KEPA, raku șiiiiiiii (tobe de suspans pe fundal) ..... MACANACHE!!! Dar ... socoteala de acasă nu se pupă cu cea din târg și n-am mai reușit să ajung ... Există totuși și o parte bună! Pe 25 mai, o să fie lansarea celui de-altreilea album al lui Macanache la care sigur o să ajung pentru că ceva extraordinar s-a întâmplat pe data de 1 mai (despre care voi vorbi la momentul potrivit) și sper să fie noile tricouri disponibile la concert pentru că vreau cu ardoare să-mi sparg banii pe un tricou(Click -> aici <- pentru tricou/ri și/sau album/e).

Evident că am făcut și câteva poze, dar când am văzut ce minunății au pus cei de la Bucharest Journal ... n-am putut să mă abțin să nu împrumut câteva. 





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza