Un anonim celebru | Guess Who | Listening Party




Marți seara am fost la "Listening Party: Guess Who - Un Anonim Celebru", unde erau o mulțime de oameni, o mulțime de artiști și o mulțime de voie bună. De când am dat de Guess Who și până în ziua de azi, mi-am menținut părerea : un om extraordinar de talentat/ o gură proaspătă de aer pentru industria muzicală românească. Chiar dacă poate unii nu-l recunosc după nume, melodiile(printre multe altele) Onoare, Tot mai sus și Manifest, sigur le răsună în minte.

Cred cu tărie că la un moment dat, toți vrem să întâlnim în realitate oamenii pe care îi vedem pe internet sau la TV. Eu visez la aceste momente și venirea mea în București mi-a scos în cale foarte multe oportunități. Cu ocazia acestul eveniment, am avut ocazia să-i văd pe Guess Who, Dj Oldskull, Junky, Doc, Dorian, Grasu XXL(care a devenit XL și cu care chiar am interacționat 5 secunde, timp în care am făcut și o poză, dar a ieșit într-un mare fel și va rămâne doar la mine în laptop), Zhao și mulți alții pe care nu voiam neapărat să-i văd, dar totuși am avut reușit să-i văd.
Referitor la album ... wahhhhh!!! Este imposibil să nu-ți placă!!! Sună într-un mare fel! Este pus pe YouTube(click -> aici -< pentru a-l asculta), dar se și poate cumpăra(click -> aici <- pentru a-l cumpăra) dacă ai plăcerea și vrei să-l susții.

“Tu să alegi ce îți convine, să crezi când șansele-s puține
Chiar dacă totul începe prost, doar să se termine cu bine

Vin dintr-un mediu parazit, salvat la timpul potrivit”




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza