Cum să-ți cheltuiești cuviincios banii de mâncare






Trezitul(de dimineață) întotdeauna a fost greu pentru mine. Așa că n-am vrut să stric tradiția tocmai astăzi și am mai amânat alarma o oră. M-am pregătit repede, pac machiaj, pac păr, pac haine și am ieșit pe ușă.
Vreme frumoasă de nu-ți venea să crezi! Când am ajuns la Piața Romană, deja vremea începea să se strice ... Când am ajuns în dreptul porții de la LOKAL a început ploaia ... Și dăi toată lumea strângea stenderele, împacheta hainele și le muta în interior. Am așteptat cumințică într-un loc ferit de ploaie(că doar îmi îndreptasem și eu părul ...) și după ce s-a instalat toată lumea am invadat locul și mi-am umplut brațele cu haine(că e păcat să-ți iei mâncare din banii de mâncare), am intrat în cabina de probă/baie și am început să probez.
M-am ales cu o salopetă lungă fără bretele într-un roz pudrat, pe care nu știu când sau unde o voi purta, dar pentru 40 lei, era păcat să rămână singurică acolo + o rochie-cămașă super diafană, fluidă și vesel imprimată. Super afacere, mai venim. Am ieșit puțin afară pentru că spațiul era mic și lume era destulă, timp în care părul meu a cedat fizic în fața ploii ... 
După un scurt timp și-au făcut apariția și băieții de la Sneaker Industry cu cele mai mișto șosete și șireturi(dar care costau cam cât am dat pe minunile de mai sus și aș vrea totuși să-mi mai rămână și mie de-un sendviș, dar nu-i problemă, urmează o nouă săptămână în care îmi pot cheltui cuviincios banii de mâncare).




P.S. Am văzut o groază de perechi de pantofi care mai de care mai dornici de luat acasă. Cred că foarte curând îmi voi tăia degetele de la picioare. De ce toată lumea poartă 38?!
Am plecat pe ploaie pentru că na ... cât să stai? Deja eram de 2 ore acolo. Am ajuns la Piața Romană, frumos, cald, soare orbitor ... uatărfac?! Și a tot ținut-o așa până seara .




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza