Sneakers & Burgers 3.0: The Detox | Sneaker Industry




Cu o întârziere de 2 ore, am reușit să ajung la Sneakers & Burgers 3.0: The Detox. Deși a fost a treia ediție, pentru mine a fost prima la care am participat. La intrare, erau 2 caravane cu burgeri. Caravana din dreapta, avea clar scrise tipurile de burgeri, ceea ce conțin și prețul lor. Pe caravana din stânga ... nu era absolut nimic specificat. Probabil de aceea caravana din dreapta avea 30 de comenzi în așteptare. Slavă Domnului că nu trebuia să aștepți la coadă. Te duceai frumos, comandai, plăteai, luat bonul pe care era scris un număr și reveneai din când în când să vezi dacă e gata.
În stânga de tot, era o alee foarte pustie, dar în capătul ei se afla „the real deal, the crocodil” (adică toată crema sneakerșilor). Și în timp ce pășeam pe acea alee, mi se tot făceau poze de către fotograful care se afla acolo, când mi-au pus fetele brățara(cu care puteam câștiga unul din cele 3 premii, dar din păcate n-a fost cea câștigătoare), la fel, poze peste poze. Deja începeam să mă simt într-un anume fel privilegiat(toată lumea era tratată la fel, așa că a fost doar o iluzie).
Deja locul era plin de oameni. Oameni care stăteau jos, oameni care comandau ceva de băut, oameni care se învârteau în jurul cutiei misterioase și oameni care socializau pe unde apucau. Inițial, n-am găsit unde să-mi așez corpul, dar cu puțin noroc, am găsit locul perfect. N-am apucat să ajung la standul cu haine și cu sneakerși, dar am putut să urmăresc din umbră perechea care mi-a furat inima( JORDAN 4 RETRO BG ''Pure Money''). Am văzut și o pereche de pantaloni de la Chicago Bulls pe care am căutat-o ÎN DISPERARE pe internet, dar fără succes ... Nu mă dau bătută, continuările încă se desfășoară încet și sigur.
În rest, îmi luceau ochii la fiecare piesă vestimentară pe care o vedeam și după o oră de așteptare, am reușit să îmi savurez și burgerul cu cartofi și limonadă fierbinte ca gheața. Așa, ca într-o zi obișnuită de dietă.

Trebuie să recunosc că am fost comodă și n-am făcut poze, deși aveam aparatul la mine(aparat care trebuie dus urgent la curățat și reparat), pentru că știam că o să apară poze super șmechere de la ceilalți fotografi. Și nu m-am înșelat deloc.







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The Backyard Party Ploiești

1 Decembrie : Paradă și spiriduși

10 lei poza